CARREFOUR

Petang tadi aku pegi Carrefour ngan mak aku n nenek aku, masuk je Carrefour mak aku terus pegi usya kacemate, grrrrrr tinggal aku ngan nenek aku jelah,pastu aku n nenek aku pun naik.cari-cari 20 sen x jumpa,nasib baek laa nenek aku ade 20 sen, masuk je duit 20 sen sial punyer troli tarik2 tak nak cabut die punyer rantai,fuck babi malu semua usya jee aku tarik troli tuu, sumpah malu gila babi.Dah tukar troli lain kite orang pun masuk,dah masuk pula tak tau nak cari ape dah, hajat nak cari kasut sekolah,tengok2 takde pun orang yang jaga port tuu, dah malas aku nak tengok kasut.masuk pulak tempat maggi, kaut jelah maggi macam orang tak pernah jumpa maggi pulak aku nie, ade 8 ke 9 bungkus maggi tdi,macam2 perisa ade.pastu mak aku n nenek aku pun pegi lah cari barang die orang, for me ape lagi kaut jelah makanan ringan macam2 ade.Dah habis bayar ingatkan dapat kad bola tu lagi tak dapat pulak,bingit je aku.pastu aku ingatkan dah nak blah boleh pulak nenek aku pusing pegi beli maruku,yang aku bingit tu india tu tak habis2 suruh orang rasa maruku die kejap die suruh rasa bende yang bulat-bulat kejap tu pulak yang panjang2,pelik-pelik jeee aku rasa.dah aku pun dah penat nak taip so bye..................:D

No comments:

Post a Comment