apa u all cakap kalau rambut saya macam dia ?

14 comments:

fadz@zul said...

klakar gile....x payah la nk ubah rambut 2....buat je stail yg kini....cun sikiwt...
^__^

nursaara9virgo said...

yg skarg lagi ok dari yg dulu...yg ni nmpk kems..bgus pa kau korbnkan rmbt kau utk pertahnn awm..hehehe

Muhammad Hafiz said...

best kowt gaya punk macam artis nie.......

Muhammad Hafiz said...

takpe for KAPA kan......:(

nursaara9virgo said...

klau rmbt kau cam die,mgkin aku ngaku skit kot kau kwn aku,hehehehe knapa dah bsn dgn rmbt skrg kew?

nursaara9virgo said...

aku x sgka kau ptog rmbt kau utk KAPA,ok ngaku klh sbb x caya kau akn ptg rmbt.bgga aku ngn kau ni......syabs tgktkan lg usaha gaya rmbt.hahahaha

tasha , said...

kalau cmni lah kan rambot kau ,
aku memang ngaku kau kawan aku ++ superheroo :))

Muhammad Hafiz said...

haha,suka sangat saara kalau aku potong rambut kan........

Muhammad Hafiz said...

takpe,habis sekolah aku buat rambut camnie.......

tii said...

sy pn suka klau rmbut anda begitu .
tp, jgn lah buwt tyme anda masih sekolah sbb amt memalukn .
dan mungkin anda akn dibaling dgn :-
kasut.
telur.
tepung.
dan lain2 .
haha .

nursaara9virgo said...
This comment has been removed by the author.
nursaara9virgo said...

sybs ct ats ayt anda yg bgitu indh,klau kau wat rmbt camtu,ble aku jmpa kau aku akn kta "bleh pnjm utk potg rumput kat rmah aku" atau ble kau tgur aku,aku akn kta "ble masa kau kwn dgn sabit"hehehehe

Muhammad Hafiz said...

suka sangat..........

nursaara9virgo said...

msti lah suka tkkn sedih kot.....rmbt kau,bkn rmbt aku...hehehehe

Post a Comment