today is my best day ever tau,
harini lah kita orang gelak kuat-kuat,
time exam pulak tu,
first kiteorang kacau hamid time dia tidur,
kiteorang letaklah benda besi kat telinga dia,
ala ala macam macha pakai subang,
haha kelakar gila dowh muka hamid,
dah tu time rehat kite orang pergilah kat kelas 4V1,
suka gila buat kacau kat kelas tu,
dah tu kiteorang lepaklah kat kelas kiteorang balik,
daus pun cerita lah pasal awek yang dia minat tu,
nama dia Adilla form 3,
cayalah daus kau dah maju sekarang,
aku nie stay 'S' je dari dulu,
time balik pulak aku,syaz,faizal,fatah,
usya lah daus pergi ngorat si Adilla tu,
tapi Adilla tu sombong taknak layan daus,
kesian kau daus apepun aku tabiklah kat kau,
petang tadi aku ngan fatah pergilah bazaar,
first bila sampai kat situ,
ofcoz kena cuci mata dulu,
time beratur nak beli murtabak tadi,
boleh pula arsat mesej aku,
tup tup lagu 'MAIMUNAH OH MAIMUNAH" yang keluar,
malu siot dah lah ramai orang,
malu malu malu,
my menu buka puasa harini adalah,
mee kari,kebab,murtabak ayam & daging,kueh bakar,air jangung+cincau,
tamak gila hafiz nie,
btw puasa ade lagi 24 hari.

No comments:

Post a Comment