last day sekolah !!!


last sekolahlah,
boring macam nak mampus,
takde benda nak buat pulak tu,
nasib baik ade tiger(shaz),
so takdelah boring coz kite orang jalan jalan satu sekolah,
haha macam budak bodoh je buat macam tu,
btw, time balik sekolah tu yang best,
aku, fatah, tiger, petak, Tasha, yaya,
saara, siti, yaya, and dayat lepak AP,
main bowling ngan karaoke,
bowling semalam kiteorang main 2 game je,
Bowling tu yang aku tak puas hati,
1st game je kalah, ngan petak pulak tu,
and lagi satu yang aku paling benci is,
kenapalah semalam bola yang aku baling tu asyik ke kiri je,
tetiba je ramailah pulak budak sekolah dato' AR main jugak,
paling banyak pon budak kelas 3 cekal,
btw, tetiba je aku dapat no 1.
dapat hadiah cawan, tasha pon dapat jugak warna die hijau,
habis je bowling tiger tak habis nak ajak pergi karaoke,
so kiteorang pergilah, dah bayar semua,
perh macam sial gile punyer speaker kuat nak mampus,
so aku pon keluarlah, then saara tak habis2 asyik gelak,
sebab tengok orang nyanyi lagu dangdut,
sambil gelek2 ala dangdut,
hahaha kelakar siot.
dah habis then kiteorang pon blah lah,
balik rumah aku street tidur je,
biaselah dah penat gila2,
perghh tetiba pulak kaki aku kejang,
teruk2,
and then aku pon tidur lah puas2
17 jam tidur, tak percaya aku,
The New Record for ME.....:)

No comments:

Post a Comment