Bowling Again Guys :)

*dari atas Hafiez (129 point), Shulaimy (67 point), Amirul (randy) (62 point)

BOWLING,
omg,
dah masuk 4 kali aku main bowling sejak cuti sekolah haritu,

still jugak main 3 game.
banyak gile duit habis buat main bowling je.

but enjoy gila gila kambing kot.
macam biaselah aku, shu, amirul and mr. fatah,
tapi fatah tak nak main.
orang suruh main die gedik tak nak main,
perggghhhh,
so,
sorry sebab letak satu gambar je,
sebab gambar banyak dekat shu,
maybe next time baru upload lagi,
satu gambar je yg aku take, tu pon papan markah.
game kali nie aku menang 2 kali je, yg 1st game shu menang,
2nd and 3rd aku pulak menang,
kesian gila amirul dari haritu asyik kalah je.
hahahaha (gelak besar)
tak baik lah Hafiez nie, kawan baik tu.
entahlah, sejak main dari haritu,
aku memang dah ketagih gila dengan game bowling nie,
rasa macam nak main setiap hari je.
perghhh, banyak duit kau Hafiez nak main setiap hari.
haha, demi bowling takpe,
hmmmm,
so next time hafiez update lagi,
sekarang nie i wanna sleep puas2,
sebab esok ade kerja dengan cikgu anuar,
and bye :)

No comments:

Post a Comment