Kenapa ?

Kenapa saya lama tak update blog ?

entah, manalah saya tahu.TeeHee

act sebab tahun nie den banyak masuk aktiviti kokurikulum kat sekolah den,

aktif tak saya ? aktif kan :)

cehhh, padahal dekat rumah internet tak dapat bukak google.com sebenarnya.

kalau korang nak tahu, sebenarnya kulit saya dah hitam sekarang nie disebabkan main bola tampar haritu. dah lepas nie jangan tanya kenapa saya dah hitam okay. aku tampor kang kalau tanya lagi.

cehhh taulah wakil sekolah kan, tak payah lah nak tampor tampor, padahal time game haritu mane main pon. tengok-tengok jea adalah. tapi tak kesah lah janji bola tampar lelaki bawah 18 dapat no 8/29 sekolah. bangga tak ? bangga kan.haha. tapi don't wolly lah cikgu esah kata 1 mei nie ade game bola tampar dekat Dagang, tapi tak sure lah nak main ke tak nak hah ? hurmmm.

nak main tak nak eh ?

wait wait wait.....

No comments:

Post a Comment