EOS 7D feat EOS 60D



Perghhh,
mesty gempakkan kalau dapat camera macam nie
canon eos 7D, yang menariknye ialah,
boleh tangkap gambar dengan laju,
dan berkualiti tinggi tu.
then ade movie mode pulak tu,
mean cam nie boleh record video,
rasanyalah boleh lebih sampai 15 minit kot,
pastu cam nie pulak record using high definition(HD)
wah 3D siot, haha
gambar yang bawah tu pulak adalah eos 60D,
baru je keluar pasaran, kat Malaysia pon dah ade
act, function die nie same je macam yang atas tu,
cuma yang 60D nie special sikit,
coz die punye skrin tu boleh pusing2,
tak percaya korang boleh tengok dekat youtube,
tengok dieorang main pusing2 skrin, haha
kalau nak tahu info yang lengkap,
try search kat google, click nama cam tu,
bagi aku lah kan aku lebih suka yang atas tu,
canon Eos 7D, why ? coz die lebih ringkas,
cam nie juga sesuai untuk sesiapa yang suka buat video,
macam aku nie, haha perasan.
dan skrin pon lebih selamat,
takdelah rosak2 macam phone slide aku dulu tu,
menyampah aku.
so, cam mne yang korang lebih suka ?

No comments:

Post a Comment