Uncle Surat Khabar

Hai dunia pagi,
kenapa kau indah berseri,
ku amat bosan di sini,
dan ter update lah blog aku ini,
haha
bebodoh je ayat aku nie.
harini jom kite cerita pasal uncle surat khabar,
cerita nie bukannye aku kacau uncle nie tau,
aku dah besar tak macam time budak2 dulu,
asyik kacau uncle aiskrim,
mula-mula tunggu uncle tu lalu depan rumah aku,
then aku pon panggillah die,
lepas tu pergi menyorok pulak,
perghh kesian uncle tu,
cari2 tengok2 jeling2 tak nampak pon budak nie,
haha sorry uncle tu time budak2, haha
jom sambung balik dekat uncle surat khabar nie pulak,
tiap2 pagi aku mesti wait uncle nie,
biaselah nak tunggu newspaper die sampai,
pastu tengok Manchester United naik top 1 ke tak.
tahniah MU sebab menang besar semalam,
7-1 beb, cayalah.
try korang tengok penghantar surat khabar nie,
tak kesian ke?
kesian jugak aku tengok,
why?
cubalah korang tengok,
naik moto pon perghh, newspaper die pon banyak,
nasib baik dieorang nie pandai maintain kan badan dieorang.
kalau tak whillie lah namenye,
rase2 bila dieorang nie dah whillie,
sah sah yang diorang nie akan rembat place 1 geng2 rempit,
haha, aku buat lawak bodoh.
takyah lah gelak,
bila2 aku update kau baliklah,
sekarang nie aku nak pergi baca newspaper,
then pergi tidur :)

No comments:

Post a Comment